7 december, söndag.

Helenaträning idag igen ! :D

Red på kandar för Helena ville se om jag fick lite mer kontroll över allting då.

Vi  red samma övningar som igår, och det gick hur bra som helst redan från början!
jag behövde mest bara sitta är och krama i tygeln och jag fick lagomt mkt stöd och eftergift i handen hela tiden.

När även galopparbetet satt utmärkt så tyckte helena vi skulle gå vidare med lite svårare saker då vi behöver det för att utvecklas ännu mer. Så vi tog och började med galopp piruetter, vi red nåt steg och sen fortsatte vi på volten, red några steg igen och ut och så gjorde vi några gånger i varje varv :)
det var betydligt mycket svårare i höger, men det är bara att träna på det så blir det förhoppningsvis bättre :)


35 min.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0