24 september.

Idag var Karin in till kliniken med Wie, hon blev sprutad i tre leder, bland annat högerbakknä vilket vi trodde,  och ska nu vila i först två veckor, och ska sedan in till kliniken för att kollas igen, förhoppningsvis så är hon frisk då och ska sättas igång igen :)

Annars måste jag börja fundera på hur jag ska göra med mitt projektarbete så länge, jag får skjuta upp ridprovet till fältävlanskortet tills i vår och i vinter så kan jag mest sikta på och träna mig själv med Manuela istället.  Om Wie sen i vår inte är frisk, så får jag låna Romance av Uli eller någon annan häst och ta fälttävlanskortet på, och kanske även starta henne i en fälttävlan om inte Wie blir frisk eller jag hittar någon annan häst att låna :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0