9 februari, måndag.

ut, vi red på nån ny väg som vi aldrig har ridit på :p mycket trav och lite galopp. min häst är bäääst och underbarast i världen <3.

hade stalldag i skolan idaf, och jag och Uli skrev ut tävlingsterminer och planerade tävlingar och så.
Så våran dressyrdebut och även mitt mål med det är arbetet blir förmodligen de 9e maj inne på Ås :)

sen så har ju jag kommit på att jag vill ha en plats i elitsatsningen för fälttävlan, och mamma och uli håller med så nu ska där satsas :P Uffeträning 18-19 april, och ska kortet fixas med hjälp av uli. sen är det bara hoppkval och tävlingar som gäller :) och uli har planerat även vilka sånna vi ska på.  NU längtar jag till alla tävlingar  :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0