1 mars, söndag.

red ut idag, bara för att prova med nytt schabrack och se om hon fortfarande var irriterad i galoppen, la en sån här stor tjock polypadd under som inte alls trycker någonting mot skavet men hon var lika iriterad ändå, om inte ännu mer.
Red hem och plokade av sadeln och provade barbacka oxå, men det hjälpte inte. Så det blev en skrittur istället.

Var hem till Uli och pratade och så med henne om det, och vi kom fram till att det kan hända att hon har fastnat någonstans och vridit sig i ryggen så hon blivit sne kanske. Så hon ska få vila nu medans jag åker hem på lov så får vi se när jag kommer tillbaka, och har det inte blivit någon skillnad så försöker vi få hit kiropraktorn så fort som möjligt :)

Mamma var här idag medoch pratade med Uli , så vi har bestämt att vi ska köpa Manuela nu, så nu är det bara kontrakten som ska skrivas på och pengarna ska in. så är hon min sen :D  min alldeles egna ögonsten :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0