12 november, Kamenskyland.

har nu tillbringat fyra dagar här nere  i  kamenskyland, och det känns riktigt kanon!

men för att berätta lite om saken så ni får lite mer koll så är jag hos familjen kamensky som består av mamma lena, pappa ivan, caroline, fredrik och victor , carro är lika gammal som mig, victor ett år yngre och fredrik tre år yngre än mig. utöver dom så är det då jag och sofia som bor här och får det hela att fungera helt enkelt ;) och just nu har vi 22 hästar hemma, allt från carro's tävlingshästar som går 150 klasser till små ny importerade b-ponnies! så jobb att göra finns det ! och det är jag, carro, sofia och lena som alltid är hemma och fixar med stallet och hästarna, om det inte är tävling vill säga, och så fort fredrik kommer hem efter skolan så kommer han ut och rider och fixar han med. sen kan det alltid tänkas att det kommer nån mer unge nånstans ifrån som antingen ska ha praktik, träna eller bara vill vara här ändå ;) så ensam är man iallafall inte, men det tänker då inte jag klaga på.

sen så är tanken att jag och sofia ska bo i lillstugan tillsammans, men den består just nu utav bara ett rum men rustas för fullt så vi ska få ett sovloft, ett sovrum och ett vardagsrum att dela på så slipper vi trängas för mkt ;) annars så äter vi och lever som en del av övriga familjen :)
men eftersom den rustas nu så bor jag för tillfället inne tillsammans med carro! och det funkar kanon, härligare tjej får man faktiskt leta efter...

idag fick jag hjälp av lena och carro med hoppningen på manuela, och det problemet som vissa andra sa var stort och inte gick att göra nått åt, det löstes på ett litet kick ! härligt värre vill jag lova. nu ska det bara tränas för fullt så vi hittar det där jämt och inte bara idag  men det ska nog ordnas ;)


nu lockar sängen väldigt mycket , så nu ska vi gå på dejt!

puss och godnatt gott folk!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Strålande helt strålande:)

2009-11-13 @ 22:19:51
URL: http://blogg.se
Postat av: Olivia

jag kommer jag kommer!! ^^ =)

2009-11-17 @ 18:27:06
URL: http://oliviaslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0