borta bra, men hemma bäst ?

osså var det ett tag sen jag skrev här igen kände jag :p men tiden räcker inte riktigt till alla gånger.
och det finns annats som faktiskt går före detta bloggskrivande !

men veckan började suveränt, Malin kom hit och även clara och felicia så eftersom vi var många var vi snabba och duktiga i stallet så på måndan hann jag, carro, malin, clara och victor in till uppsala och gick på new moon :D
jag älskar filmen, även om första var snäppet bättre måste erkännas.

Sen rullade veckan på med en massa saker som vanligt, tusse kom hit två dagar i rad och hälsade på, och jag klagade då inte ! ;) clara och felicia åkte hem på onsdan, men malin stannade tills torsdag kväll .

fredagen bjöd på en tripp till sala och kika när carro tränade för rolf-göran!, och för min del så kom jag på att jag kanske skulle trassla mig in till stockholm och träffa flicksen på globen lite. Sagt och gjort, jag tillbringade hela lördagen i stockholm, på dagen på globen tillsammans med flickorna, och kvällen lite överallt och ingenstans med lisa ! :D  och vi hade en massa spännande saker för oss, ännu fler bra minnen att leva på helt enkelt .

jag kom även på att jag skulle följe med på hoppningen idag så jag sov över hos faster och drog sen till globen med flickorna idag igen.
och det handlades en massa roliga saker, och det hittades ännu fler som står på önskelistan... ibland önskar man att man var miljonär.

men jag köpte iaf ett ridtäcke, ett tävlings schabrak med matchande luva och en gelepadd ! sen fick det vara nog även om jag hade kunnat handla bra mkt mer, bara för att nämna några saker så står ju ny fårskinnspadd, tävlingsträns, pannband med swarovski kristaller och carbon gel senskydd väldigt högt på önskalistan och var nära att följa med hem...

men men, jag har hur som helst haft en kanon helg !

nu är det sova och imorgon bär det iväg till solvalla för att röntga två hästar.

puss och godnatttttt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0