full fart.

här är det fullfart från morgon till kväll!

i helgen var jag med carro på tävling i södertälje, och det gick riktigt bra ! blev tvåa med Tiesto i Krafft-cups delfinalen på söndan. slagen med 1 hundradel (!) om vi har förstått det hela rätt , hyfsat jämt vill jag mena ;)
caillou gick faktiskt bra hon med, men hade nått pet i varje klass men kändes enligt carro helt kanon!

här hemma har det hunnit kommit och gått en del hästar oxå, igår byttes tre hästar ut mot 3 andra och idag kom en fjärde !

nu ska jag ta och sova, och imorgon bär det iväg för carro ska träna för maria gretzer så jag ska med och hjälpa henne med hästarna och så :) det ska bli riktigt roligt att kika på kan jag tala om .


puss och godnatt folket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0