håll höger, sväng vänster !

nu var det ju ett tag sen jag lyckades skriva här. dålig ordning, ska föröska skärpas ;) men det finns andra saker som går före bloggandet kan jag tala om!

men nu är snart denna vecka slut oxå, satans så fort tiden går, veckan har rullat på riktigt bra!

I onsdags drog jag och carro till helena persson utanför stockholm för hon skulle träna för maria gretzer så jag åkte med för att hjälpa henne byta häst och så emellan grupperna. riktigt kul att få titta var det kan jag tala om, både kul och lärorikt !
vägen dit var ju oxå väldigt spännande :P eftersom vi skulle genom stockholm för att hitta hem till helena så tog vi ivans gps och tänkte att då borde det inte bli några större problem, vilket visseerligen är sant , men trasslade till oss mitt inne i stockholmstad gjorde vi med hästbussen iaf ;) för när vi åkte i tunneln tappade gpsen kontakten och glömnde säga åt oss att svänga av ! men den letade fram en ny väg igen så var problemet löst . den hade ju även så otroligt bra beskrivningar ibland som typ oxå trasslade till det lite. jag menar kan nån tala om hur man gör om den säger : sväng höger, håll riktning vänster? ;)

på vägen hem fastnade vi på essingeleden i bilkö i en sisådär 30-40 minuter för det var nån trafikolycka.. så jag gjorde nått jag aldrig gjort förut och gick på motorvägen ;) för jag var tvungen att kolla hästarna och fixa fönstrena åt dom.. 

idag hoppade jag manuela för lena igen. och jag älskar hästen, hon var helt underbar. kändes som om vi verkligen höll på att hitta tillbaka igen, livet kan inte bli bättre :D

nu väntas det mat, och att carro ska ramla in från värmland där hon har vart och haftr träning två dagar !


pusss pch kram folket.

Kommentarer
Postat av: sofia

Låter som att du hamnat på rätt ställe:) strålande:D (syrran har tränat för Maria med mulen hihi)

2009-11-22 @ 13:08:15
URL: http://sodiro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0