13 oktober

stalldag med klassen :)
Uli hade släpat dit två IMpojkar som skulle filma och göra nån reklamfilm dagen till ära, så vi började dagen med ett kort dressyrpass där jag fick rida förvändgalopp och galoppombyten, jag behöver fortfarande träna på samma saker : bli starkare i mage, rygg och ben :P

Magnus var här idag så plutthästen fick nya skor oxå :) dom andra var så utslitna att dom gått av :P

på eftermiddan var det hoppning som gällde, Uli beordrade oss till att bygga en kombination med kryss in och oxer ut och travbommar framför så vi skulle trava in. 
det gick bra men jag behöver tänka på att inte ändra min ridning så mycket bara för att hindrena blir högre utan jag måste försöka rida på samma sätt ändå :) 


1 ½ timme .  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0